torsdag 26. april 2012

En pause

En ufrivilig pause i treningen... Hadde en illebefinnelse på en joggetur før 2 uker siden - holdt på å svimme av, hadde smerter og pusteproblemer. Min første tanke var hjerteinfarkt... Ikke noe særlig behagelig tanke! Klarte å ta meg sammen, svimmelhetten avtok, smertene likeså. Jeg gikk hjem sakte, veldig sakte, og ligget resten av dagen.
Noen dager etter prøvde jeg å trene forsiktig på treningsstudio. 20 min på mølla gikk greit, men det skar seg på benpressmaskina - da kom svimmelheten. Det ser ut som jeg blir uvel ved anstrengelser. Og jeg er redd, det må jeg bare innrømme...
Har time til legesjekk om 4 uker (pga andre diverse ting), men jeg burde kanskje sjekke meg tidligere? Uansett, tar det rolig fram til slutten av mai.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar