onsdag 6. juli 2011

Jeg måtte lage meg en treningsblogg...

Vel, hvor skal jeg begynne...

Jeg har alltid vært en sånn "av og på" treningsperson :) På grunn av en liten hjerteskavank ble jeg nødt til å passe vekta helt fra barndommen av, så jeg trente litt i ny og ne, men uten lyst og uten glede. Det merkelige var at uansett hvor mye jeg trente, så ble formen aldri bedre (vekta gikk ned heldigvis). Jeg hadde hvilepuls på rundt 100 og ekstremt lavt blodtrykk, og det ble uforandret tross innsatsen.

I slutten av mai har jeg lastet ned Endomondo på mobilen min - en liten, GPS-basert app som måler km, kcal, hastighet og alt annet som kan måles mens en trener. Det ga meg lyst og motivasjon til å sette igang med trening igjen (og motivasjon trenger jeg massevis av ;)). Overraskende nok - både lysten og motivasjonen er fortsatt til stede nå - nesten 1,5 måned senere, formen er stigende (!) og hvilepulsen gikk ned bittelitt :)

Jeg vet ikke helt hva jeg skal med denne bloggen... Blir det dagbok? Motivasjonskilde? Påminnelse? Det vil tiden vise. Men i skrivende stund er jeg klar til en ny innsats og

JEG ER I GANG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar